Néhány szóban rólam

527a0784
Tarjáni Csilla 
vagyok a Csilloffice
alapítója és megálmodója
Több mint 10 évet töltöttem el a munkaerőpiacon alkalmazottként, ahol volt lehetőségem több pozícióban (személyi asszisztens, irodavezető, projektmenedzser, pénzügyes stb.) kipróbálni magam. Az alkalmazotti lét és a főnökeim elvárásai, rákényszerítettek arra, hogy folyamatosan fejlesszem magam és a megszerzett tudásomat folyamatosan adaptáljam a felmerülő új és új problémák megoldására és a változó piaci igényekhez. Tisztába kerültem azzal a ténnyel, hogy egy kisvállalkozásnál a legtöbb esetben nincs minden külön feladatra egy ember, ezért a mindenkinek a lehető legtöbb helyen kell professzionális teljesítményt nyújtani.
Az alkalmazotti lét egy idő után korlátozott a szabad fejlődésemben és rá kellett ébrednem arra, hogy tudásomat nem szeretném lekötni egyetlen vállalkozás számára. Így került megálmodásra a Csilloffice vállalkozás melynek célja, hogy magánemberek, kis- és középvállalkozások számára nyújtsák teljeskörű adminisztrációs és vállalattámogatási szolgáltatást, hogy ne okozzon gondot a „nem szeretem” vagy az időrabló de kötelező feladatok elvégzése. Legyen szó ügyintézésről, adminisztrációról, asszisztenciáról, tanácsadásról vagy a mindennapi életben felmerülő problémák megoldásáról.
Hiszek az "life long learning" tézisében, hogy napjaink felgyorsult világában elengedhetetlen a folyamatos tanulás, önfejlesztés. Több mint 15 évet töltöttem el iskolarendszerű képzésben és szereztem egyetemi diplomát. Mellette több üzleti és hobby tanfolyammal bővítettem ismereteimet, hogy széleskörű rálátásom legyen az üzleti életre és kiaknázzam az önismeret által nyújtotta lehetőségeket.
Tudásommal és a jól válogatott csapatommal és az eseti munkákra letesztelt vállalkozó partner csapatommal célom, hogy ügyfeleim a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást kapják minden területen.